Портал в режимі тестування та наповнення
Ваша безпека – наш пріоритет: як працюють оператори лінії "102"
Опубліковано 06 серпня 2019 року о 10:11

Впродовж доби на лінію "102" надходить близько від 700 до 800 дзвінків.

Громадяни телефонують до поліції у стресових ситуаціях та потребують допомоги поліції. Саме оператори «102» першими спілкуються із громадянами (заявниками), тому мають оперативно, чітко запитувати і надавати інформацію, професійно сприяти вирішенню проблем заявника та надавати емоційно-психологічну підтримку громадянам після зіткнення з проблемною ситуацією.

Працівники служби "102" приймають телефонні дзвінки від громадян у цілодобовому режимі. Від якості їхньої роботи залежить швидкість реакції правоохоронців, які виїжджають на виклики.

Багато дзвінків, які поступають на лінію "102" не мають безпосереднього відношення до роботи поліції, але оператори завжди допомагають людям, консультують та переадресовують їх на інші служби.

Ми цінуємо вашу довіру та дбаємо про вашу безпеку! Ваша безпека – наш пріоритет!

Сектор комунікації

поліції Івано-Франківщини


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux