Оператори, диспетчери та чергові поліції Прикарпаття цілодобово працюють задля спокою і безпеки людей. Кожен на своєму місці робить усе можливе, аби швидко приймати та опрацьовувати найрізноманітніші виклики, що надходять від громадян.
Поліція Прикарпаття нагадує, лінія «102» працює цілодобово та безперебійно! Основне завдання працівників лінії "102" – оперативно фіксувати та реагувати на всі повідомлення, які надходять від громадян. Вони перші, хто контактує із заявником після стресової ситуації. Тож важливо оперативно приймати виклики та надавати кваліфіковану інформацію.
Від початку року оператори лінії «102» прийняли 36007 дзвінків громадян. А від початку повномасштабного вторгнення - понад 387 тисяч 739 дзвінків. На усі виклики диспетчера скеровували поліцейські екіпажі для надання необхідної допомоги.
Нагадаємо, зателефонувати на лінію 102 можна з мобільного та стаціонарного телефона. Щоб прийняти усі повідомлення від громадян та відреагувати на них, у поліції створені альтернативні канали для звернень громадян в застосунку у чат-боті Telegram, також додаткові телефонні лінії. Якщо вам не вдається додзвонитися, резервні номери телефонів для виклику правоохоронців: 067-345-00-15 (з встановленими мобільними застосунками основних менеджерів Telegram та WhatsApp), (сюди можна надсилати фото- й відеофіксацію порушень); 068-613-85-56; 067-345-19-50 та 067-345-23-29.
Поліцейські звертаються до громадян з проханням не здійснювати свідомо неправдиві виклики екстрених служб. Такі повідомлення перевантажують лінію і відволікають від викликів, які потребують негайного оперативного реагування поліцейських.
Сектор комунікації
поліції Івано-Франківщини