Портал в режимі тестування та наповнення

У Івано-Франківському сервісному центрі презентували посібник щодо комунікацій з клієнтами (ФОТО)

Опубліковано 12 лютого 2018 року о 12:45

Працівники Регіонального сервісного центру МВС в Івано-Франківській області презентували для своїх колег з територіального сервісного центру МВС  2641 в м.Івано-Франківськ посібник «Стандарти комунікацій з клієнтами сервісних центрів МВС».

Посібник розроблений Головним сервісним центром МВС за підтримки Консультативної місії Європейського союзу в Україні (EUAM Ukraine) та призначений для підвищення якості обслуговування громадян та впровадження єдиних комунікаційних стандартів під час спілкування з замовниками послуг.

Посібник складається з п’яти розділів:

  • Хто ми? Для чого працюємо? Який вигляд маємо?
  • Загальні правила роботи сервісних центрів МВС
  • Стандарти комунікації з клієнтом
  • Приклади діалогів
  • Нормативні документи та корисні контакти

Даний посібник також призначений для надання допомоги працівникам сервісних центрів МВС, які здійснюють обслуговування громадян і надають адміністративні послуги, що належать до компетенції МВС.

Регіональний сервісний центр МВС

в Івано-Франківській області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux