1 |
Назва предмету закупівлі: |
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям «Послуги з вивезення побутових відходів Косів» (90511200-4) |
||||||
2 |
Ідентифікатор закупівлі: |
ID: UA-2023-11-29-014324-a |
||||||
3 |
Процедура закупівлі: |
Відкриті торги з особливостям |
||||||
4 |
Очікувана вартість: |
7 878,00 грн |
||||||
5 |
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі: |
Послуги поводження з побутовими відходами включають в себе вивезення твердих побутових відходів та сміття, вивезення рідких нечистот за адресами Замовника. Виконавець повинен надавати послуги спеціальними автотранспортними засобами, обладнаними бункерами для збору сміття, на яких працюють кваліфіковані працівники. Накопичення твердих побутових відходів та сміття здійснюється у сміттєві контейнери. Виконавця та на період надання послуг встановлюються на контейнерних майданчиках Замовника, розташованих на території Замовника. Перед виїздом на лінію автотранспорт повинен бути технічно справним та заправленим паливно-мастильними матеріалами. Водій повинен пройти медичний огляд. Оператор повинен пройти відповідний інструктаж з техніки безпеки. Вивезення відходів повинно здійснюватися тільки в спеціальні місця їх оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знешкодження чи захоронення у терміни, визначені Державними санітарними нормами. Враховуючи безперервний характер виконання послуг, Учасник зобов’язаний виконувати послуги в робочі, святкові, вихідні і інші не робочі дні згідно доручень Замовника. Учасник повинен використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю, забезпечити унеможливлення: розсипання зібраного сміття в процесі його прибирання та перевезення; забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами (які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при виконанні послуг). Учасник зобов’язаний: при загрузці машини слідкувати за повним забором відходів без залишення їх в контейнері; ліквідувати звалище твердих відходів у разі його утворення на контейнерному майданчику через недотримання графіка перевезення, проводити прибирання в разі розсипання твердих відходів під час завантаження у спеціальний автотранспортний засіб, перевозити відходи тільки в спеціально відведені місця чи на об’єкти поводження з побутовими відходами; запобігати пошкодженню контейнерів. В разі виявлення Замовником неякісного виконання послуг Учасником, про що представниками Замовника за результатами перевірки складається акт-претензія, Замовник не сплачує Учаснику за неякісно виконані послуги (згідно складеного акту-претензії).
|
||||||
6 |
Обґрунтування очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення: |
Загальний обсяг закупівлі сформований виходячи з наданої потреби ЦЗ ГУНП в Івано-Франківській області за кошти державного бюджету. Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі моніторингу та діючих на дату оголошення цін, та з врахуванням моніторингу ринкових цін. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості методом проведення моніторингу закупівельних цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритому доступі, а також здійснено аналіз вартості товару з урахуванням ризиків, пов’язаних з високою імовірністю зростання цін під час воєнного стану. |